BPG maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding te accepteren of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.


ROCKWOOL introduceert per 1 maart 2017 een vernieuwd en vereenvoudigd productassortiment voor algemene bouw. De isolatieproducten zijn gegroepeerd in 5 heldere productcategorieën met een eigen kleurcode, gebaseerd op toepassing. Gecombineerd met de lancering van een splinternieuwe website en 3D campagnetool steekt ROCKWOOL haar communicatie naar de klant in een geheel nieuw jasje. Gebruiksvriendelijkheid en het zo eenduidig mogelijk maken van het productassortiment staan hierbij centraal.

Overzichtelijk 360° aanbod
Een goede isolatie is essentieel om de prestaties van een gebouw op het vlak van thermische prestatie, brandveiligheid, duurzaamheid en akoestiek te verbeteren. Welke isolatieoplossing daarvoor het meest geschikt is, hangt vooral af van de toepassing. ROCKWOOL heeft verschillende oplossingen waarmee professionele gebruikers in elke situatie en elk bouwproject alle kanten op kunnen.

Introductiecampagne
De bijbehorende introductiecampagne is geïnspireerd op het werk van de Nederlandse kunstenaar Maurits Cornelis Escher en op een interactieve 3D klantervaring. Gelijktijdig met de invoering van het assortiment gaat ook de gloednieuwe website met geïntegreerde productfilter live. Alle tools zijn ontwikkeld met het oog op een optimale klantervaring en effectieve navigatie.

Ontdek het 360° assortiment: www.rockwool.nl/assortiment2017



Bel mij